מילוי מים ברכב ניקיון צילום פרטי

האם זו הסיבה לעלייה הבלתי הגיונית בצריכת המים בבניינים משותפים?

מקרה בו תועד מילוי מיכל המים ברכב ניקיון רחובות מברז של בניין, עורר טענות דומות מבניינים אחרים בעיר. תושבים שחוו עלייה בצריכה המשותפת דורשים החזר

פורסם בתאריך: 19.10.21 18:35

טעות תמימה או תופעה מקוממת? עובדי חברת ניקיון הרחובות הפועלים בשירות העירייה, השתמשו לטענת תושבים בברז המים של בניין, ללא ידיעת הדיירים, כדי למלא את מיכל רכב הניקיון. העירייה בתגובה קנסה את חברת הניקיון ופועלת מול תאגיד המים העירוני מיתב לבדיקת גובה ההחזר הכספי לדיירים ששילמו לאחרונה תשלום גבוה משמעותית על צריכת מים משותפת.

אלא שבעקבות אותו המקרה, שהתרחש השבוע ברחוב פינסקר פינת האחים בכר, עולים קולות של תושבים נוספים, חלקם טוענים כי היו עדים למקרים נוספים בבניינים בהם הם מתגוררים: "זו לא פעם ראשונה", אומרת אחת מהם, "גם ברחוב שלנו זה קורה הרבה". ודיירת נוספת מרחוב ביטקובסקי ציינה כי מקרה דומה קרה גם אצלם בבניין: "אנחנו משלמים חשבונות מים גבוהים ביותר כמו בבריכה אולימפית. זה גזל לשמו במלוא מובן המילה. זה מצריך טיפול וזיכוי מלא שלנו. מיתב מתנערים. כולם פה ראש קטן ונוח מאוד לגזול מהאזרח הקטן ולהפנותו למשטרה. טיפול הולם … ממש בדיחה. צריך לטפל בתופעה ולעצור את זה ולא להתייפייף במילים. תפסו פה תושבים טובים ופרייארים שותקים ומשלמים".

תושבים אחרים העידו על עלייה חריגה בצריכה המשותפת בבניין ותהו האם מדובר באותה תופעה. "אם קיבלנו מכתב ממיתב על שימוש מוגזם במים המשותפים, אולי זה זה?", תהה אחד מהם. ואחרת ציינה: "אנחנו מקבלים חשבונות גבוהים כבר תקופה. פנינו מספר פעמים ולא מצאו מדוע. עכשיו זה נהדר שהקבלן מקבל קנס אבל אנחנו הדיירים במתחם טופ 5 שילמנו הרבה מאוד כסף בחודשים האלו מכיסנו. מי יחזיר לנו את הפרשי הצריכה האלה?"

מדוברות העירייה נמסר: "ערנות גורמי הרשות הרלוונטיים הביאה לטיפול מיד לאחר קרות המקרה כאשר במסגרת הטיפול עובד הקבלן נתפס והחברה נקנסה. במקביל, העירייה פועלת מול תאגיד המים לבדיקת גובה ההחזר הכספי. יודגש כי מדובר במקרה נקודתי המנוגד להנחיות העירייה בנושא".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    אצלני בבניין מנקה מנקה פעם בשבוע עם דלי אחד ולוקחים לנו מתאגיד המים המוח כסף במשותפת נשהו לא תקין

  2. יהודי

    מאז שמיתב החלו לגבות את התשלומים יש הפקרות בחשבונות ולאזר אין כלום מה לעשות כנגד, מדינת המושחתים חוגגת

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר