גניבת רכב, אילוסטרציה, Maridav depositphotos.com

צעיר מואשם בפריצה לרכבים בנווה גן, אחד הרכבים עלה באש

הנאשם הוא בן 28, תושב אריאל. הוא גנב כסף מזומן, שלט וחפצים נוספים מרכבים, אשר אחד מהם עלה באש ונשרף קליל. פרט לפריצה לרכבים הוא מואשם גם במעשה פזיזות

פורסם בתאריך: 6.12.21 07:56

פרקליטות מחוז מרכז הגישה כתב אישום לבית משפט השלום בפתח תקווה, נגד צעיר תושב אריאל (28) השוהה במעצר, בגין מספר עבירות פריצה לרכב, ניסיון פריצה לרכב, מספר עבירות גניבה מרכב, מעשה פזיזות ורשלנות, וחבלה במזיד ברכב.

על פי כתב האישום, ב-20.11 בשעה 2:50 או בסמוך לכך, הגיע הצעיר מלווה באחרים שזהותם אינה ידועה, לרחבת הכניסה של בניין ברחוב מבצע דקל 11 בנווה גן. בהמשך, בין השעה 5:13 ועד 6:05, בעוד האחרים נותרו ברחבת הבניין, התהלך הצעיר במגרש החנייה הסמוך וניסה להתפרץ לכלי הרכב החונים בו.

בהמשך כתב האישום מתוארים הנזקים שנגרמו לכלי הרכב וכן התכולה אותה גנב מתוכם. כך למשל, לאחד מכלי הרכב נגרם נזק לידית הרכב בשווי 600 שקלים, מרכב אחר נגנב שלט למחסום החנייה של הבניין וכן כסף מזומן על סך 170 שקלים, מארגז של אופנוע גנב הצעיר קסדה ודיבורית תואמת ועוד.

בכתב האישום נטען כי בשעה 6:39, התפרץ הצעיר לרכב מסוג פולקסוואגן וכחמש דקות לאחר מכן יצא ממנו והלך לכיוון רחבת הכניסה של הבניין. אלא שבשל מעשיו ומסיבה שאינה ידוע במדויק, החל הרכב לעלות באש, בשעה 6:50, עד אשר נשרף כליל. חמש דקות לאחר מכן, יצאו הצעיר והאחרים שליוו אותו לכיוון מגרש החנייה, ולמרות שהבחינו ברכב שעולה באש, נמלטו מהמקום.

באותו לילה פרץ הצעיר לחמישה רכבים וכן גנב ציוד מאופנוע אחד. במעשיו האמורים עשה הצעיר מעשה באש או בחומר לקיח או שלא נקט באמצעי זהירות מפני סכנה מסתברת הכרוכה באש או בחומר כאמור שבהחזקתו, וזאת בדרך נמהרת או רשלנית שיש בה כדי לסכן חיי אדם או לגרום לו לחבלה. בנוסף התפרץ למספר כלי רכב, ניסה להתפרץ לרכב נוסף וגנב פריטים וכסף מתוך כלי הרכב והרס או פגע במזיד ברכב או בחלק ממנו.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר