אישה באזיקים אילוסטרציה צילום belchonock depositphotos.com
אישה באזיקים אילוסטרציה צילום belchonock depositphotos.com

תושבת פתח תקוה נעצרה בחשד כי חנקה את בתה התינוקת בת ה-12 יום

התושבת התקשרה בעצמה למשטרה ומסרה כי שמה שמיכה על פני התינוקת. בחקירתה אמרה כי "שמעה קולות אשר הנחו אותה לעשות כן"

פורסם בתאריך: 28.6.22 08:43

תושבת פתח תקוה, בשנות ה–20 לחייה, נעצרה בסוף השבוע בחשד כי חנקה את ביתה התינוקת, כך נודע למלאבס. נציין כי לתינוקת שלום והיא הועברה למרכז שניידר לרפואת ילדים.

חקירת המשטרה נפתחה לאחר שבמוקד 100 של המשטרה התקבל דיווח מהחשודה עצמה על כך שפגעה בבתה התינוקת, בת 12 ימים בלבד. שוטרי תחנת פתח תקווה שהוזעקו למקום מצאו את החשודה מבולבלת ומנותקת. היא מסרה לשוטרים כי שמה שמיכה על פני התינוקת ובחקירתה מסרה כי "שמעה קולות אשר הנחו אותה לעשות כן".

בעקבות המעשה, התינוקות הועברה אל גורמי הרווחה בבית חולים שניידר לאשפוז יום, כשלאביה הותר לבקר אותה. החשודה, שלה יוחסה עבירה של תקיפת חסרת ישע וגרימת חבלה על ידי אחראי, הובאה לבית משפט השלום בפתח תקוה, אשר האריך את מעצרה בשלושה ימים ובמקביל הורה על שליחתה לבדיקה פסיכיאטרית דחופה בבית חולים גהה. אולם, בדיון השני בעניינה של החשודה טרם הוצגה חוות דעת פסיכיאטרית רשמית. בעקבות כך, הורה השופט אריאל סלטו על קיום בדיקה פסיכיאטרית ובמסמך שהועבר לבית המשפט בדיון השלישי בעניינה של האם החשודה נכתב כי "קיים קושי להעריך באם מדובר בפסיכוזה".

 

עוה"ד של החשודה, אבי כהן, אמר בין היתר בדיון בבית המשפט: "החשודה היא בחורה צעירה, אמא לתינוקת, שחשודה במעשה חמור מאוד. היא עצמה כנראה ראתה שהיא במצב נפשי לא טוב והתקשרה למשטרה". לאור כך, ביקש הסנגור לשחררה מהמעצר בתנאי אשפוז.

בדיון שהתקיים אתמול (יום שני) בבית משפט השלום בפתח תקוה, החליט השופט נוכח המשך אשפוזה של האם בבית חולים גהה, כי ניתן לשחררה מהמעצר בתנאי הרחקה מביתה התינוקת למשך עשרה ימים ונקבע כי היא תתייצב לחקירה על פי דרישה.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. קרן

    להוציא מיד את התינוקת המסכנה מידי האם עפסיכוטית שלה ויפה שעה אחת קודם

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר