פתח תקוה, מבט כללי, צילום דוברות העירייה
פתח תקוה, מבט כללי, צילום דוברות העירייה

נתוני מידרג העיריות חושפים: עיריית פתח תקוה עשתה את השיפור המשמעותי ביותר

נתוני שביעות הרצון במידרג העיריות 2022 מחמיאים לפתח תקוה ומשקפים שיפור משמעותי וקפיצה בדירוג. אז עד כמה אתם מרוצים? הנתונים בכתבה

פורסם בתאריך: 7.9.22 11:22

אתר "מידרג" מציג בימים אלו את "מידרג העיריות" לשנת 2022, אשר מראה כי מבין חמש הרשויות הגדולות (ירושלים, ראשון לציון, חיפה, תל אביב ופתח תקוה), עיריית פתח תקוה דורגה במקום השני בציון של 3.73 מתוך 5 ברמת שביעות הרצון הכוללת של התושבים. כמו כן, הנתונים מראים כי הפער בין המקום הראשון (ראשל"צ) למקום השני (פתח תקוה) עומד על הפרש קטן בציון של 0.02. עוד נתון חשוב: עיריית פתח תקוה עשתה את הקפיצה הגדולה ביותר כאשר בשנת 2018 היא דורגה אחרונה מבין הרשויות הגדולות.

מבין כלל הערים (22 בסה"כ) שדורגו "במידרג העיריות 2022", פתח תקוה נמצאת במקום הרביעי עם דירוג כללי של 3.73 מתוך 5. מידרג העיריות נערך זאת השנה החמישית למשתמשי מידרג. באתר מידרג רשומים 933,370 ישראלים, כ-6,000 מתוכם (5,961), מ-22 הערים הגדולות בישראל ענו על "מידרג העיריות". על מנת לשמור על התוצאות מדויקות וללא הטיות, הבקשה להשתתף בדירוג נשלחה רק ללקוחות מאומתים של אתר מידרג (לפי מספר טלפון נייד ייחודי). כל תושב יכול היה למלא את הדירוג פעם אחת בלבד והקישור לשאלון אינו ניתן להעברה. כך כל תשובה על מידרג העיריות היא ייחודית ומאומתת. אל המידרג נכנסו אך ורק עיריות אשר להן 100 מדרגים לפחות, 22 עיריות בסך הכול! הנתונים המלאים באתר מידרג.

להלן מספר נתונים מתוך המידרג לגבי פתח תקוה: 

על פי מידרג שביעות הרצון ממערכת החינוך, פתח תקוה במקום הראשון מבין הרשויות הגדולות בציון 3.53 (במקום החמישי מבין 22 הרשויות שדורגו בסה"כ).

על פי מידרג שביעות הרצון מרמת הניקיון, פתח תקוה מובילה במקום הראשון מבין הרשויות הגדולות ובמקום החמישי מבין 22 הרשויות שדורגו בסה"כ, בציון 3.6.

על פי מידרג מצב הפארקים ומתקני הספורט, פתח תקוה במקום הראשון מבין הרשויות הגדולות בציון 3.87.

על פי מידרג מספר מקומות החניה, פתח תקוה במקום הראשון מבין הרשויות הגדולות בציון של 2.83.

על פי מידרג קידום התמ"א, פתח תקוה במקום הראשון מבין הרשויות הגדולות ובמקום השלישי מבין 22 הרשויות שדורגו, בציון 3.08

על פי מידרג תכנון עירוני כללי, פתח תקוה במקום הראשון מבין הרשויות הגדולות ובמקום השלישי מבין 22 הרשויות שדורגו, בציון של 3.03.

על פי מידרג עידוד זוגות צעירים לגור בעיר, פתח תקוה במקום הראשון מבין הרשויות הגדולות ובמקום השני מבין 22 הרשויות בציון של 3.1.

ע

ל פי מידרג איכות התחבורה הציבורית בעיר, פתח תקוה במקום השני מבין הרשויות הגדולות בציון 3.34. פער קטן של 0.01 בהשוואה לציון של ראשל"צ הנמצאת במקום הראשון.

על פי מידרג המיחזור, פתח תקוה במקום השני מבין הרשויות הגדולות בציון 3.24.

על פי דירוג המתנ"סים והחוגים, פתח תקוה במקום השני מבין הרשויות הגדולות בציון 3.69.

על פי דירוג פיתוח מרכזי הבילוי, פתח תקוה במקום החמישי מבין 22 הרשויות שדורגו, בציון 3.74.

על פי מידרג הנגשת מידע לתושבים בקורונה, פתח תקוה במקום הראשון מבין הרשויות הגדולות בציון 4.23.

על פי מידרג עזרה לתושבים חולים וקשישים בקורונה, פתח תקוה במקום השני מבין הרשויות הגדולות בציון 3.76.

על פי מידרג פריסת מתחמי הקורונה בעיר, פתח תקוה במקום השני מבין הרשויות הגדולות, בציון 4.28. פער של 0.01 לעומת המקום הראשון – ראשל"צ.

באתר מידרג ציינו: "העיר שעשתה את השיפור המשמעותי ביותר היא פתח תקווה עם עלייה של 1.03 בדירוג הכללי, מה שהביאה אותה מהמקום האחרון למקום השני".

ראש העירייה, רמי גרינברג, אמר: "לאחר כמעט 4 שנים של מאמץ בלתי פוסק להצעיד את העיר שלנו קדימה, בימים האחרונים נחשפנו לנתונים המצויינים באתר מידרג לשנת 2022. מתברר שגם במידרג העיריות כמו במחקרים נוספים שנעשו לאחרונה עולה כי פתח תקווה עשתה בשנים האחרונות את השדרוג והשיפור המשמעותיים ביותר ומובילה בפרמטרים רבים, זאת לעומת שנים עברו שהייתה במקומות נמוכים מאוד. אני מודה לכל עובדי העירייה על העבודה סביב השעון לרווחת התושבים. העבודתה המסורה באה לידי ביטוי בשטח וכמובן גם בנתונים השונים. אני מודה לתושבי פתח תקוה היקרים, על האמון והערכה ועל האהבה והגאווה בפתח תקווה עירנו הנפלאה. נמשיך לפעול למענכם ולמען העיר היקרה שלנו בכל העוצמה ובכל נושא שידרש".

נוחם אוחנה, מנהל אתר מידרג, אמר: "אנחנו כאזרחים, צריכים לחתור לכך שכל אינטראקציה בין אזרח ובין גוף שלטוני תהיה מדורגת, בין אם זה עירייה, סניף של משרד הפנים, ביטוח לאומי, תחנת משטרה ואפילו טיפת חלב. ברגע שזה יקרה, התמורה, שאנחנו כאזרחים נקבל תמורת 500 מיליארד השקלים שאנחנו משלמים כמיסים, תהיה כפולה ומכופלת. כי דירוג מייצר איכות ואת זה אנחנו יודעים במידרג כבר שנים רבות".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר