המנהלות החדשות. עינת שביט, עירית רוזנפלד (צילומים: פרטי, יונתן גולן)
המנהלות החדשות. עינת שביט, עירית רוזנפלד (צילומים: פרטי, יונתן גולן)

שתי מנהלות חדשות הצטרפו לחינוך היסודי בפתח תקוה

עינת שביט תנהל את בית הספר היסודי ע"ש נעמי שמר ותחליף בתפקיד את רויטל שוהם שפרשה לגמלאות. עירית רוזנפלד תחליף את חגית קליפר ותנהל את בית החינוך חמ"ד עמיטל

פורסם בתאריך: 7.8.23 12:32

שתי מנהלות חדשות הצטרפו למערך החינוך היסודי בפתח תקוה: עינת שביט תנהל את בית הספר היסודי ע"ש נעמי שמר ותחליף בתפקיד את רויטל שוהם שפרשה לגמלאות. עירית רוזנפלד תחליף את חגית קליפר ותנהל את בית החינוך חמ"ד עמיטל.

עינת שביט היא בעלת רקע מקצועי ואקדמי עשיר בתחום החינוך והעשייה החינוכית. בתפקידה האחרון שימשה רפרנטית ארצית בתוכנית "ניצנים", וקודם לכן שימשה מנהלת בית הספר היסודי ברמת השרון. לשביט תואר שני במינהל מערכות חינוך, היא יועצת ארגונית למנהלים ובוגרת התוכנית להכשרת מנהלי בתי ספר אבני ראשה.

עם היבחרה לתפקיד אמרה שביט: "קהילת נעמי שמר תמשיך להיות קהילה אוהבת אדם, שבה ההון האנושי הוא צוות ההוראה; קהילה שבה התלמידים יהיו שותפים, מעורבים ואחראים ללמידה, למימוש עצמי ולהצלחה; קהילה שבה נפעל ביחד עם ההורים להגשמת החלומות הקטנים והגדולים".

שביט מתגוררת בראש העין, נשואה, אימא לשלושה וסבתא לשניים.

 

עירית רוזנפלד עוסקת בחינוך זה 23 שנים, מהן שמונה בבית החינוך חמ"ד עמיטל וכמדריכה ארצית ומחוזית לטיפול באירועי חירום ומשבר. במהלך השנים פיתחה תוכניות ייחודיות לקידום חוסן אישי, רגשי וחברתי. היא בעלת תואר ראשון ושני בייעוץ חינוכי.

עם היבחרה לתפקיד אמרה רוזנפלד: "זוהי זכות גדולה עבורי לחזור לחיק משפחה כמו בית החינוך עמיטל. זכיתי להיות יועצת בעמיטל בשלבי הקמתו ולהיות שותפה בבנייתו וכינונו. לראות איך בית הספר התבסס במהלך השנים והפך להיות מעצמה של חינוך – זה מרגש מאוד ומרחיב את הלב.  משפטו המפורסם של הרב קרליבך 'כל מה שילד צריך הוא מבוגר אחד שיאמין בו' מלווה אותי לאורך השנים ומתווה לי את הדרך. נעמול יחד, על מנת שנוכל להיות שליחים ראויים עבור התלמידים וניצור עבורם מקום שנעים לגדול בו".

רוזנפלד מתגוררת בפדואל, נשואה ואימא לארבעה.

ראש העירייה רמי גרינברג בירך את המנהלות החדשות ואמר: "לצוות המובחר של מנהלות ומנהלי בתי הספר היסודיים הצטרפו כעת שתי מנהלות מצוינות, בעלות ניסיון עשיר בניהול והובלת תהליכים חינוכיים. אנו מאמינים, כי בעבודה משותפת של צוותי החינוך, ההורים והתלמידים בתי הספר יוסיפו לשגשג ולהצליח. אני מודה לרויטל שוהם ולחגית קליפר על המקצועיות והמסירות הרבה ומאחל להן המשך עשייה פורייה".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר