תאונה בז'בוטינסקי פינת קפלן בפתח תקוה, תיעוד מבצעי מד"א
תאונה בז'בוטינסקי פינת קפלן בפתח תקוה, תיעוד מבצעי מד"א

צעיר נפגע קשה בתאונה בפתח תקוה, הנהג חשוד שנהג בשכרות

מזירת התאונה פונה במצב קשה עם פגיעה רב מערכתית צעיר שנהג באופנוע ונפגע מרכב. המשטרה עיכבה לחקירה את נהג הרכב הפוגע

פורסם בתאריך: 7.9.23 08:37

רוכב אופנוע נפצע באורח אנוש מפגיעת רכב הלילה (חמישי) ברחוב ז'בוטינסקי פינת קפלן בפתח תקוה. המשטרה עיכבה לחקירה את הנהג, תושב אזור, בחשד למעורבות בתאונת דרכים הקשה כשהוא נוהג כאשר הוא שיכור. בוחני התנועה של משטרת ישראל הגיעו לזירה ואספו ממצאים, במסגרת חקירת נסיבות התאונה, במהלכה עכבו לחקירה את נהג הרכב הפרטי – תושב אזור בשנות ה-40 לחייו בחשד למעורבות בתאונה ונהיגה בגילופין.

מדוברות מד"א נמסר: בשעה 01:47 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירקון על רוכב אופנוע שנפגע מרכב. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו לבית החולים בילינסון, צעיר כבן 22 במצב קשה, בהכרה, עם חבלה רב מערכתית.

מדוברות מד"א הצלה פתח תקוה נמסר: חובשי מד"א – 'הצלה פתח תקווה' הוזעקו במהלך הלילה לצומת הרחובות קפלן פינת ז'בוטינסקי עקב דיווח על רוכב אופנוע שנפגע מרכב. החובשים המתנדבים יחד עם  פראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי לרוכב האופנוע כבן 20, והוא פונה לבית החולים בילינסון במצב קשה, עם חבלה רב מערכתית.

פראמדיק אריאל יוסף, והחובשים יוני כהן ושימחי רוזנברג, סיפרו: "כשהגענו למקום מצאנו את רוכב האופנוע שרוע במרכז הצומת כשהוא בהכרה מעורפלת עם חבלות בכל חלקי גופו, הענקנו לו טיפול ראשוני מציל חיים והוא פונה במהירות לבית החולים בילינסון הסמוך".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר