התינוקת הודיה ז"ל עם הוריה ליאל ושירן, צילום באדיבות המשפחה
התינוקת הודיה ז"ל עם הוריה ליאל ושירן, צילום באדיבות המשפחה

טרגדיה: מתה התינוקת בת הארבעה חודשים שלא התעוררה משנתה במשפחתון בפתח תקוה

התינוקת לא התעוררה משנתה לפני כשבוע ופונתה תוך פעולות החייאה לבית החולים שניידר. היום למרבה הצער, נקבע מותה

פורסם בתאריך: 20.9.23 19:33

טרגדיה גדולה: לאחר שבוע של מאבק על חייה בבית החולים שניידר נקבע מותה של התינוקת בת הארבעה חודשים, הודיה שרה כהן ז"ל. היא תובא למנוחות הערב בשעה 20:00 תתקיים בבית העלמין ארץ חיים בקרית אתא. הודיה ז"ל הובהלה במצב אנוש בשבוע שעבר לאחר שלא התעוררה משנתה במשפחתון בשכונת הדר גנים פתח תקוה, למרבה הצער היא נפטרה היום בשניידר.

ברביעי שעבר בסביבות השעה אחת בצהרים הוזעקו צוותי רפואה למשפחתון בהדר גנים בפתח תקוה. בשעה 13:15 בוצעה החייאה באמבולנס. אילון חסני, חובש איחוד הצלה, מסר אז: "נמסר לנו כי היא לא התעוררה משנתה כששהתה אצל המטפלת. בסיוע חובשים נוספים ביצענו בה פעולות החייאה ולאחר מכן היא פונתה לבית החולים תוך המשך פעולות החייאה במצב אנוש. צוותי חוסן היחידה לעזרה ראשונה נפשית של איחוד הצלה פעלו במקום עקב אופי האירוע". התינוקת פונתה לשניידר שם נאבקו הרופאים על חייה במשך שבוע, עד שלמרבה הצער, נקבע היום מותה. שירן, אמה של התינוקת, מסרה: "זו ילדה שחיכינו לה 6 שנים בטיפולים מאוד קשים. וחשוב לנו שהצדק יצא לאור".

 

ממטה המאבק למען הילדים, המלווה את ההורים, נמסר: "תקנות חוק הפיקוח על מעונות יום לפעוטות חלים רק על מעונות שבהם שוהים 7 ילדים ומעלה. על פי תקנות אלו, ישנו איסור להשאיר תינוק או פעוט ללא השגחה כולל במהלך השינה אך כאמור, משפחתונים אינם כפופים לכך. עזרה ראשונה, הצמדות לתקנות, קורס התנהלות בטוחה, מצלמות או ביטוח לא חלו על המשפחתון הזה. כיום קיימים 3,000 משפחתוני סמל וכ-10 אלף משפחתונים פרטיים שאינם מפוקחים ויתכן שהמספרים גבוהים אף יותר כי לרשויות אין דרך לדעת את המספרים. אנחנו מדברים על עשרות אלפי תינוקות ששוהים במשפחתונים ללא מצלמות וללא שום פיקוח וכשקורה אסון כזה, אין איך לדעת מה קרה שם ובוודאי להוכיח".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר