צדוק בן משה והשלטים, מתוך סרטון שרץ ברשת, פרסום לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים
צדוק בן משה והשלטים, מתוך סרטון שרץ ברשת, פרסום לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים

הקרב על השלטים: סגן ראש העירייה תועד מוריד שלטים של סיעת מחויבים

בסיעת מחויבים אמרו בתגובה לתיעוד: "מדובר בפעולה בריונית". צדוק בן משה טוען: "השלטים האלו נתלו ללא אישור"

פורסם בתאריך: 21.9.23 18:39

סגן ראש העירייה ומספר 3 ברשימת התחדשות של ראש העירייה רמי גרינברג, תועד מוריד שלט של סיעת מחויבים בראשות אורי אהד מגדרות בניין בכפר גנים ג', ותולה שלט של הסיעה בה הוא חבר. התיעוד הרגיז אנשים רבים, אהד כינה את מעשיו של סגן ראש העירייה "פעולה בריונית.

אורי אהד מסר: "השלט נתלה לבקשתה של דיירת בבניין. לצערנו התמונות של צדוק בן משה מדברות בעד עצמן. מדובר בפעולה בריונית שפוגעת בהליך הדמוקרטי. פעלתנות היתר של מועמד מספר 3 בסיעת גרינברג בהשחתת השלט מטרידה יותר כאשר מנגד אנו שומעים את השתיקה הרועמת של סיעת ראש העירייה כאשר מתנ"ס עירוני מאפשר כניסת קומץ תושבים מקורבים ומונע כניסת תושבים השייכים למגזר החילוני, הדתי וחלק מהמגזר החרדי. כך גם בכל הקשור לפרויקט נעים בסופ"ש או האלימות המשתוללת בקרב בני הנוער"

עוד אמר אהד: "התנהלות אנטי דמוקרטית זו מעידה כי שתיקה זו תימשך גם למול הקיצוניים שיכנסו למועצת העיר ומחדדת את הצורך בסיעת מחויבים כסיעה גדולה עצמאית בעלת עמוד שדרה שתוכל לאזן את רמי למול הקיצוניים".

צדוק בן משה מסר בתגובה: "אני תולה שלטים של סיעת התחדשות ושל רמי גרינברג רק באישור ורק עפ"י החוק. להבדיל מסיעות אחרות שרוב השלטים שלהם נתלים ללא אישור ונגד החוק. לפני כשלושה שבועות הוצאתי הודעה שבה ביקשתי מדיירים ו-ועדי בתים בשכונה אישור לתליית שלט על גדר הבניינים. מי שאישר לי הלכתי לתלות אצלו בבניין תוך הבטחה שאפילו אם שכן אחד יתנגד אני אוריד. אתמול הגעתי ונתקלתי בשלטים שהיו על הגדר, לא היה לי ספק שנתלו ללא אישור אולם התקשרתי לבדוק ואכן נאמר לי שלא קיבלו אישור. הורדתי את השלטים, קיפלתי יפה ותליתי את השלטים שלנו. עשיתי זאת בשעת יום, בשעה עמוסה בתנועה והולכי רגל שחלקם נעמדו לשוחח איתי. מנגד השלטים של הסיעות האחרות נתלו בחסות החשיכה וללא אישור, כמו כן חלקם אף נתלו על ידי חברי סיעת מחויבים כנגד החוק ומהווים סכנה להולכי רגל במיוחד ילדים".

על דברים אלה אמר אהד: "צדוק בן משה נתפס על חם כשהוא משחית בכוונה תחילה שלט שנתלה בהתאם לבקשת דיירים במקום חוקי. אחרי שנתפס מנסה צדוק לתרץ תירוצים מבישים. למען הסר ספק אסור לתלות שלטים במקומות אסורים והוראה כזו יצאה לכלל הפעילים".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר