רמי גרינברג (דוברות העירייה) וענת זנזורי (צילום סלי ועזרא פרג')
רמי גרינברג (דוברות העירייה) וענת זנזורי (צילום סלי ועזרא פרג')

ענת זנזורי פנתה למשטרה: קצרו את משך צו איסור הפרסום בפרשת גרינברג

צו איסור הפרסום על ההתפתחויות בפרשה הוארך עד ל-25.10, זנזורי ביקשה מהמשטרה לשקול לפרסם את המידע קודם לכן ולא ימים ספורים לפני הבחירות המקומיות

פורסם בתאריך: 28.9.23 15:42

חברת המועצה והמתמודדת על ראשות העירייה, ענת זנזורי, מבקשת מהמשטרה לקצר את משך צו איסור הפרסום על ההתפתחויות בחקירת רמי גרינברג. השבוע הוארך הצו עד ל-25.10, כשישה ימים לפני הבחירות המקומיות. זנזורי טוענת שמידע כגון זה האסור כרגע בפרסום, צריך להגיע לידי הציבור פרק זמן גדול יותר לפני הבחירות המקומיות ולא ימים ספורים לפני שהתושבים הולכים לקלפי.

במכתב ששלחה זנזורי ללהב 433, לידי רפ"ק אילן ינקו, באמצעות עו"ד נמרוד גרון, ממשרד סקברר – גרון, נכתב בין היתר: בשם מרשותינו, גב' ענת זנזורי וסיעת "תקווה אחת", בראשה היא עומדת, הרינו לפנות אליכם בנושא שבנדון כדלקמן: 1. למרשותינו נמסר, כי המשטרה הגישה לבית המשפט השלום בראשון לציון, בקשה להארכת צו איסור הפרסום, בנוגע לתיק החקירה שבנדון. 2. עפ"י פרסומים בתקשורת, בימים האחרונים אירעה "התפתחות משמעותית בחקירת השחיתות לכאורה בבחירות המקומיות ב-2018". ייתכן שהתפתחות כאמור, ככל שאכן חלה, עשויה להשפיע על יכולתו של ראש עיריית פ"ת לשמש בעתיד כראש עירייה, ומטבע הדברים, ייתכן שהיא גם תשפיע על שיקוליהם של ציבור הבוחרים בעיר, ביום הבחירות הקרוב. 3. למרות זאת, ולמרות שלזכות הציבור לדעת, ולא כל שכן בתקופת בחירות, נודעת חשיבות רבה מאין כמותה, מצאתם לפנות לבית המשפט בבקשה להארכת צו איסור פרסום בנושא. 4. מרשותינו סמוכות ובטוחות, כי רק שיקולים ענייניים ומקצועיים הובילו אתכם להחלטה זו, והיא סומכת את ידיה בביטחון בלתי מסוייג על פועלכם ועל מקצועיותכם, ומחזקת את ידיכם לפעול לאכיפת החוק בכל מקום שבו הוא הופר. 5. יחד עם זאת, דומה שנסיבות המקרה דנן, מצדיקות לשקול מחדש, בהתחשב, כמובן, בשיקולים המקצועיים, את פרק הזמן המתחייב הדרוש לכם להשלמת פעולות החקירה תחת איסור פרסום".

עוד נכתב: "הואיל והבחירות לרשויות המקומיות יתקיימו, כידוע, ביום 31.10.23, דומה שיהיה זה בלתי סביר שעובדות מהותיות, ככל שייחשפו כאלה, יובאו לידיעת הציבור רק ימים ספורים לפני לכתו לקלפיות. ככל שיש מידע מהותי אודות חקירה כנגד איש ציבור בכיר, נודעת חשיבות גדולה לחשיפתו בפני הציבור, בוודאי זמן סביר לפני הבחירות".

מטעם עורכי הדין של רמי גרינברג נמסר: "מר גרינברג ממשיך להקדיש את כל זמנו ומרצו לטובת תושבי העיר פ"ת. מר גרינברג שיתף פעולה עם החקירה והשיב לכל השאלות ע"מ לאפשר את בירור הטענות באופן ענייני. אנו מצפים מגורמי החקירה שלא לשחק לידי בעלי אינטרס המבקשים לפגוע במר גרינברג לקראת הבחירות".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר