יואל מוגמי ז"ל, צילום מהפייסבוק
יואל מוגמי ז"ל, צילום מהפייסבוק

אבל כבד בפתח תקוה על מותו של הפעיל החברתי יואל מוגמי ז"ל: "היה זמין לכל פונה"

מוגמי ז"ל היה בן 64 במותו. רמי גרינברג: "בצער רב התבשרנו בבשורה המרה שחברנו היקר ואהוב יואל מוגמי נפטר". הרב אליהו גינת: "יואל היה כל כולו לב ונתינה למען האחר"

פורסם בתאריך: 26.11.23 17:21

אבל כבד בפתח תקוה: בגיל 64 הלך לעולמו הפעיל החברתי המוכר והאהוב, יואל מוגמי. מוגמי ז"ל הותיר אחריו אישה, בן ובת, שני נכדים, שני אחים ושלוש אחיות. בנו,בן, אמר היום: עצוב לנו מאוד, אבא היה איש של חסד ושל אמת".  מוגמי, שהתגורר בשכונת אחדות, סייע לרבים בהתנדבות, שימש כיו"ר מועצת השכונות, היה פעיל בש"ס ולפרנסתו עבד כקבלן גינון.

הרב אליהו גינת אמר: "יואל היה איש משפחה מסור אבל בעיקר, איש ציבור במלוא מובן המילה. כל כולו לב ונתינה למען האחר. יואל היה זמין לכל פונה, תמיד זה היה עזרה וסיוע למען האחר, מעולם לא ביקש ממני בקשה אישית לעצמו. ביתו היה פתוח לרווחה לכולם. בחודשים האחרונים הקמנו בעזרתו את מועצת השכונות, מתוך מחשבה להרחיב את העשייה בעיר. בין יתר תפקידיו שימש בשליחותו הציבורית יו"ר מועצת השכונות וחבר הנהלת מקפ"ת. זו אבידה קשה למשפחתו, לתנועת ש"ס – פתח תקוה, לי אישית כחבר אבל בעיקר לציבור. יהי זכרו ברוך".

מודעת האבל על מותו של יואל מוגמי ז"ל

מודעת האבל על מותו של יואל מוגמי ז"ל

ראש העירייה, רמי גרינברג, כתב: "בצער רב התבשרנו בבשורה המרה שחברנו היקר ואהוב יואל מוגמי נפטר. מחבקים את המשפחה היקרה ומלווים אותם בשעתם הקשה. תנוח על משכבך בשלום חבר יקר. תחסר לנו מאוד. יהי זכרך ברוך".

מיקי שטרק כתב: "אני בהלם, פשוט לא מאמין. אתמול נרדמתי מוקדם כאילו שלא רציתי לשמוע. אבל זה קרה באמת, כמה עצב. אחת העצות שנתת לי הייתה "תלך עם הלב גם כשכואב". תודה על מי שהיית בשביל כל כך הרבה אנשים ועל עשייתך רבת השנים. תנוח בשלום על משכבך. חֲבָל עַל דְּאָבְדִין וְלָא מִשְׁתַּכְּחִין".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר