סרן במילואים רותם יוסף לוי ז"ל, צילום מאתר דובר צה"ל
סרן במילואים רותם יוסף לוי ז"ל, צילום מאתר דובר צה"ל

בוקר קשה: סרן במיל' רותם יוסף לוי ז"ל נהרג ברצועת עזה, יובא למנוחות בבית העלמין סגולה

דובר צה"ל פרסם הבוקר את שמותיהם של שני חיילי צה"ל שנהרגו בקרבות בצפון רצועת עזה. כמו כן נמסר הבוקר כי שני לוחמים מגדוד 13, חטיבת גולני, נפצעו באורח קשה

פורסם בתאריך: 19.12.23 09:10

בוקר קשה נוסף: דובר צה"ל פרסם את שמותיהם של שני חללי צה"ל אשר הודעה נמסרה למשפחותיהם: רס"ר במילואים דניאל יעקב בן הרוש מאלון, בן 31, וסרן במילואים רותם יוסף לוי מאורנית, בן 24. סרן לוי ז"ל יובא למנוחות היום בחלקה הצבאית בבית העלמין סגולה.

סרן (מיל') רותם יוסף לוי ז"ל, סגן מפקד פלגה ביחידת יהל"ם, נפל בקרב בצפון רצועת עזה, ב-ו' בטבת התשפ"ד, 18 בדצמבר 2023. בן 24 היה בנופלו. הלווייתו תיערך היום, יום שלישי, ז' בטבת התשפ"ד, 19 בדצמבר 2023, בשעה 15:30 בבית העלמין סגולה בפתח תקוה.

מהמועצה המקומית אורנית נמסר: "קהילת ומועצת אורנית משתתפות בצערם הגדול של מיכל, אסי, שוהם, רועי, אדווה, נוגה וכל משפחת לוי, על נפילתו של סרן רותם לוי הי"ד. יהי זכרו ברוך. הלווייתו של סרן רותם יוסף לוי ז"ל, תתקיים ביום שלישי, ז' בטבת, 19.12, בשעה 15:30, בבית העלמין סגולה פ"ת, בחלקה הצבאית. נעמוד, נכבד ונצדיע לרותם ז"ל ומשפחתו, עם דגלי ישראל לאורך מבוא אורנית (מכיכר המרכז המסחרי ועד לשער היישוב). שעת התכנסות – 14:00
יושבים שבעה בבית המשפחה, ברחוב הצאלון 7 באורנית".

מהמועצה המקומית אלקנה נמסר: "ראש המועצה, חברי המועצה, עובדי המועצה וכל בית אלקנה מרכינים ראש על נפילתו של סרן רותם יוסף לוי הי"ד, בן היישוב אורנית, בוגר ממ"ד כרמים אלקנה וישיבת ימ"ה אלקנה, בפעילות מבצעית ברצועת עזה. ליבנו עם המשפחה, עם קהילת אורנית ועם כל החברים תלמידי ובוגרי ימ"ה" בִּלַּע הַמָּוֶת לָנֶצַח וּמָחָה ה' אלוקים דִּמְעָה מֵעַל כָּל פָּנִים"

הבוקר נמסר כאמור כי רס"ר (מיל׳) דניאל יעקב בן הרוש, בן 31, מאלון, לוחם בגדוד 6551, בעוצבת חצי האש (551), נפל בקרב בצפון רצועת עזה.

יהי זכרם ברוך.

מערכת מלאבס משתתפת בצער המשפחות.

כמו כן נמסר הבוקר כי שני לוחמים מגדוד 13, חטיבת גולני, נפצעו באורח קשה אמש (שני) בקרב בדרום רצועת עזה. הפצועים פונו לבית החולים ומשפחותיהם עודכנו.

מערכת מלאבס מאחלת להם רפואה שלמה.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר