משה לגיל ז"ל וניסים קלדרון

הלך לעולמו כוכב ומאמן העבר של הפועל והנבחרת בכדוריד משה לגיל

חברו לקבוצה וחניכו בנבחרת, יוסי צאיג, אמר: "הוא היה מדור הנפילים, אדם, איש משפחה וחבר משכמו ומעלה". ניסים קלדרון: "משה לגיל ז"ל היה דמות לחיקוי"

פורסם בתאריך: 17.1.21 18:53

הלך לעולמו בגיל 81 אחד משחקני ומאמני הכדוריד הבכירים של הפועל פתח תקוה בעבר, משה לגיל. הוא שיחק ואימן בהפועל בתקופות יפות יותר של האגודה ואימן גם במכבי. לגיל ז"ל החל לשחק במכבי רמת גן, ובהמשך עבר להפועל, ולאחר מכן למכבי ולמכבי ראשון לציון. הוא זכה בתארים רבים ואימן גם את נבחרת ישראל. חברו לקבוצה יוסי צאיג, שהיה גם בהמשך חניכו בהפועל ובנבחרת, יוסי צאיג, אמר היום: משה לגיל היה מוסד בכדוריד שדרך מנהיגותו ויכולותיו הן כשחקן והן כמאמן צמחו דורות של שחקנם מוכשרים בעיקר בפתח תקוה וכן בנבחרת ישראל. הוא היה אדריכל ישיר למספר אליפויות וגביעים, תחילה בהפועל פתח תקוה כשחקן וכמאמן ולאחר מכן במכבי פתח תקוה כמאמן. הוא היה מדור הנפילים, אדם מדור אחר. אדם, איש משפחה וחבר משכמו ומעלה. יהיה זכרו ברוך".

היסטוריון הפועל, ניסים קלדרון, אמר היום: "קיבלתי את בשורת האיוב בתדהמה. הכרותי רבת השנים עם משה לגיל החלה בימים הגדולים של קבוצת הכדוריד של הפועל פתח תקוה, ימים בהם שיחקה בבית הפועל שנהרס, עם לגיל, שלמה הופמן, משה ונגלוביץ יורם אוברקוביץ ורבים וטובים אחרים. משה לגיל היה דמות לחיקוי וחינוך לספורט. לאחרונה כשנפגשנו זה היה לפני פרוץ מגפת הקורונה. זכורה לי התלהבותו של משה מהעלאת זכרונות העבר אליהם הוא התגעגע. הוא שאל האם הימים האלה יחזרו בעתיד. בשבילי משה לגיל ז"ל היה עוד סמל באימפריית העבר של הפועל פתח תקוה שגידלה אלופים ואליפויות בכל ענפי הספורט. יהי זכרו ברוך".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


 

 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר