שחקני הפועל פתח תקוה לאחר המשחק נגד רמת השרון

הפועל הפסידה והתדרדרה לתחתית, האוהדים קראו לטסלפפה להתפטר | צפו

הפועל ממשיכה לא להבקיע ולהתדרדר בטבלה והפכה מהר מאוד לקבוצת תחתית בליגה הלאומית. רועי זיקרי, החיזוק המרכזי להתקפת הקבוצה, עדיין פצוע

פורסם בתאריך: 23.10.21 11:23

דווקא באחד ממשחקיה היותר טובים העונה, הפסידה הפועל אתמול (שישי) בבית לעירוני ניר רמת השרון, 2:0, והתדרדרה לתחתית הליגה הלאומית. עונה אחת אחת בלבד לאחר שירדה לליגה א' אך נשארה בעקבות כך שהפועל איכסל לא הצליחה להעמיד בטוחות מתאימות, דומה שבהפועל לא היה מי שהסיק מסקנות, כאשר גם העונה כמו ברגעי האמת בעונה שעברה, הבעיה של הפועל היא בהבקעת שערים.

אתמול ספגה הפועל ממתפרצת דווקא לאחר שהחמיצה פעמיים מול השער באותה התקפה (אפשר להתייחס לכך גם כאל עצירות של עומר ניראון, שוער רמה"ש). בהמשך ספגה הפועל שער נוסף מטעות של השוער עומר כץ, שקיבל מהאוהדים קריאות עידוד.

למאמן עופר טסלפפה היה חלק לא קטן בהפסד. טסלפפה שוב שגה בחילופים, ושוב נשאר מקובע על מערך שלושת הבלמים גם כאשר רמת השרון בעיקר התגוננה במשך רוב דקות המחצית השנייה. גם החילופים שערך לא הועילו להפועל בלשון המעטה אלא להיפך: ההוצאה של אוהד רבינוביץ, הטוב בהפועל, פגעה במשחק הקבוצה.  בסיום המשחק וגם במהלכו, כמו במשחקים נוספים בתקופה האחרונה, קראו האוהדים לעבר טסלפפה להתפטר.

היעדרו של רם לוי הבליט יותר את התמיהות הגדולות שעורר שחרורו של חמאדה אגברייה, כאשר הפועל נותרה עם מעט מאוד אפשרויות בעמדה קשר ה-50-50, ולאור כך שאגבריה נחשב לשחקן מוכשר שבדקות ששיחק הפגין יכולת טובה. מה עוד, שבהפועל אמרו לא פעם כי הם שואפים לקדם שחקני בית, ודומה שמישהו כאן נרדם בשמירה ואיפשר את המהלך התמוה של המאמן.

סימן שאלה גדול ממשיך לרחף סביב החתמתו של רועי זיקרי, שאמור להיות השחקן המרכזי בהתקפה הפועל וממשיך להיות פצוע, למעשה מאז שהגיע לקבוצה. העדכון האחרון היה שזיקרי אמור לחזור לפעילות בעוד כשבוע עד עשרה ימים, אך לאור מה שקרה עד עכשיו, לא ברור שזה מה שיהיה. הזר פיטר אוניקאצ'י יעמוד לרשות טסלפפה כאשר הפועל תצליח לקבל את השחרור שלו מההתאחדות הויאטנמית.

שני מינויים חדשים: של לירון סובול ושל תום בלפר

הפועל הודיעה על שני מינויים חדשים של שני אוהדים כחולים. העיתונאי לירון סובול, לשעבר עורך מדור הספורט של מלאבס, מונה ביום חמישי לתפקיד דובר המועדון, ויהיה אחראי על כל מערך הדוברות, הקשר מול האוהדים וכלי התקשורת ויחסי הציבור של הפועל.

סובול, בן 31, אוהד של המועדון ממשפחה כחולה, משמש כעורך הראשי של אתר התחקירים צ'אנל, ובעבר שימש פרט לתפקידו במלאבס גם כעורך במעריב, ישראל היום וערוץ הספורט. "אני מאושר להצטרף למערכת של הפועל ומודה על כך שקיבלתי את ההזדמנות להשפיע מבפנים על המועדון שכל כך חשוב לי", אמר סובול. "המשימה הראשונה שלי היא לחזק את הקשר בין האוהדים למועדון ולהביא מהידע והניסיון שצברתי למען הצלחת הפועל".

בלפר, בן 27, שמגיע גם הוא ממשפחה כחולה, יהיה אחראי על פעילות בית הספר לכדורגל של הפועל. "אני מתרגש להצטרף למועדון ומקווה שאצליח לקדם את בית הספר לכדורגל, שהוא חלק חשוב ביותר במועדון", אמר בלפר. "דור העתיד של האגודה מתחיל כאן בבית הספר לכדורגל, והמטרה שלנו היא לקדם ולשפר אותו בטווח הקצר והארוך".

המנכ"ל, אבי יחיאל, התייחס לשני המינויים: "המינויים של לירון ותום הם חלק ממדיניות של שילוב בין אנשים חדשים לגמרי במערכת, אנשים מהדור הוותיק של האגודה ואוהדים של המועדון שמצטרפים לפעילות. חשוב לכל מערכת ובפרט בהפועל, להביא אנשים מבחוץ שיתנו נקודת מבט אחרת ונוכל ללמוד מהם. במינויים של לירון ותום אנחנו שומרים על ציביון המערכת ומשלבים אנשים שמכירים מצוין את המועדון. ברמה המקצועית, אנו מקווים כי תום ישפר את פעילות בית הספר לכדורגל ולירון יצליח לקחת צעד קדימה את מערך התקשורת ויחסי הציבור, נושא שמאוד חשוב לנו במועדון".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

5 תגובות
  1. רפאל.

    זה מה שחשוב מינויים חדשים לעמותה. בושה תתעסקו באיך הקבוצה הבוגרת ניראת.

  2. שימי

    די עם ההאשמות של המאמן ושחקנים ,מאז שהקבוצה עברה לרשות האוהדים האם היה יום אחד דל נחת ?האם מאז שהקבוצה עברה לרשות האוהדים הביאו לכאן שחקנים שירימו אותה למעלה או שהביאו שחקנים אלמונים שאפילו המאמן הכי טוב בארץ לא יוציא מהם כלום ,האם מאז שהקבוצה עברה לאוהדים יד מטרה לעלות ליגה או סתם לדשדש ? מי שאשם במצב זה רק אותם אנשים שמחליטים בקבוצה היום את ההחלטות ההזויות .

  3. בני

    לכבוד מדור הספורט של מלאבס רציתי לדעת אם אתם סניף של הפועל? יש קבוצה בכירה בפת מכבי אני לא רואה כתבה אחת מאד מוזר אני חושב שצריך להיות איזון

  4. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    אוהד הפועל קונה את בית"ר השתגע לגמרי.קנה תפועל.ותהיה אדום גאה

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר