צילום אילוסטרציה דודו בכר
צילום אילוסטרציה דודו בכר לבית הספר אין קשר לכתבה

כתב האישום נגד המורה: "תלמידה אחזה באיבר מינו והוא הגיע לפורקן"

הפרשה שזעזעה את פתח תקוה: לפי כתב האישום ביצע המורה מעשים מגונים בתלמידים במשך תקופה של חצי שנה

פורסם בתאריך: 12.7.19 13:15

פרקליטות מחוז מרכז הגישה כתב אישום נגד המורה בבית ספר יסודי בפתח תקווה, תושב לוד, בגין ריבוי מקרים שלמעשה מגונה בקטין מתחת לגיל 14.

על פי כתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד רועי לוס, בחודשים ינואר-יוני 2019, עבד הנאשם כמורה לרובוטיקה בבית ספר יסודי, בכיתות שונות, בגילאי א'-ד'. בתקופה זו, במסגרת השיעורים בכיתות, כאשר הנאשם והתלמידים בכיתה, נהג הנאשם לנעול את דלת הכיתה, ולשחק עם התלמידים משחק לשם גירוי או סיפוק מיני. במסגרת המשחק, הנאשם הרכיב מספר תלמידים על גבו, כאשר הוא רכון על ברכיו (עמידת שש), בשלב מסוים הנאשם נפל לרצפה והסתובב על גבו – והתלמידים ניסו להישאר עליו; במצב זה, כאשר הנאשם שכוב על גבו ומספר תלמידים יושבים על בטנו, וכדי להגיע לגירוי וסיפוק מיניים, נהג הנאשם להקפיץ קלות את התלמידים עליו באופן בו גופו התחכך בגופם.

על פי כתב האישום, ועוד במסגרת המשחק, במספר מקרים, בכיתות שונות, עודד הנאשם את התלמידים להרים חלקית את חולצתו ולחשוף את בטנו ואת חזהו, וכן ללטף את בטנו וחזהו. כמו כן, במהלך המשחקים הנאשם אפשר לתלמידים לחלוץ את גרביו ונעליו.

במהלך תקופה זו, במספר מועדים אשר אינם ידועים במדויק, בבית הספר, במהלך המשחק, בכיתות שונות, הגיע הנאשם לפורקן בתוך מכנסיו. כך למשל, ב- 27.6.19, בכיתה א' ובה 25 תלמידים בגילאים 6-7, לימד הנאשם את הילדים רובוטיקה. הנאשם נעל את הכיתה ושיחק עם הילדים את המשחק וזאת לשם גירוי או סיפוק מיניים. בנסיבות אלו, הורידו הילדים לנאשם נעליים, גרביים ואת חגורת מכנסיו. כן, פרמו התלמידים לנאשם את כפתורי החולצה והרימו את החולצה והציצית כך שבטנו וחזהו של הנאשם נחשפו. הנאשם לא הפסיק זאת. הילדים המשיכו והפשילו מכנסיו ותחתוניו של הנאשם. אחת מהתלמידות אף אחזה באיבר מינו של הנאשם והנאשם הגיע לפורקן מיני, לעיני הילדים.

בבקשת הארכת המעצר  עו"ד לוס: "האירועים מגלים כי המשיב אינו מצליח לשלוט בדחפיו המיניים פעם אחר פעם ואינו מהסס לבצע את זממו חרף היותו במסגרת של בית הספר, אשר כוללת, מטבע הדברים, נוכחות של אנשי סגל רבים בקרבת מקום… בחקירותיו, המשיב מציג הדברים פעמים רבות כאילו היה קורבן להתנהגות תלמידיו, תוך שהוא מתעלם מכך שנעל את דלתות הכיתות עובר למשחק, מכך שהוא יזם את המשחק, משחק אשר חריג ופסול כשלעצמו בין מורה לתלמידים, מכך שהמשחק כלל הסרת פרטי לבוש שלו ועוד".

הצטרפו כאן לקבוצת העדכונים של מלאבס בוואטסאפ

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. כלנית

    יותר מדי סיפורים על קטינים שהפוגע מינית הוא גבר,עצוב מאוד שלא שולטים ביצרים שלהם,חובה מצלמות בכיתות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר