תושבי שכונת נווה גן הפגינו נגד הצבת הגדרות בגינה

צפו: תושבים הפגינו בנווה גן נגד גידור הגינה ברחוב מבצע דקל

התושבים תלו שלטים על גדרות הגינה שבהם היה כתוב 'לא לגדר', 'הסורגים סוגרים אותנו', 'שב"ס זה לא כאן', 'רמי תפרק את גדרות בית הסוהר מהגינה שלנו', 'אם אתה באמת חבר, לא צריך שום גדר', ועוד. צפו במחאה 

פורסם בתאריך: 9.10.20 08:52

תושבי שכונת נווה גן, יצאו אתמול בערב (חמישי) להפגין כנגד הצבת גדרות בגינה ברחוב מבצע דקל 12, הסמוכה למקום בו נבנה הפארק הדרומי. תושבים רבים מתנגדים להצבת הגדרות, אשר לטענתם הפכו את הגינה לסוג של מכלאה. עוד הם טוענים שהדבר נעשה ללא שיח איתם. התושבים תלו שלטים על גדרות הגינה שבהם היה כתוב 'לא לגדר', 'הסורגים סוגרים אותנו', שב"ס זה לא כאן', 'רמי תפרק את גדרות בית הסוהר מהגינה שלנו', 'אם אתה באמת חבר, לא צריך שום גדר', ועוד.

תושב השכונה, עו"ד חזי כהן אשר מוביל את המחאה, אמר בהפגנה: 'אנחנו רוצים להיות חופשיים בשכונה שלנו ורמי צריך לבוא ולא להתעלם מאיתנו, אנחנו לא צריכים לא גדרות ולא בתי סוהר. יש לו בעיה עם נערים שמרעישים, זו בעיה שכולם סובלים ממנה, הפתרון הוא לא גדר, אלא אכיפה ובשביל זה יש משטרה ופיקוח משטרתי".

יצוין כי במהלך השבוע החלה העירייה לגדר את הפארק הצפוני בשכונה. לאחר תגובות זועמות של תושבים, לחץ ציבורי וביקור של ראש העירייה רמי גרינברג במקום, הופסקו העבודות והגדרות שהותקנו במקום פורקו. אולם יום למחרת גידרה העירייה את הגינה ברחוב במצע דקל בשכונה.

להפגנה אתמול הגיעו תושבים וילדי השכונה אשר שמרו על ריחוק והיו עם מסכות. עו"ד כהן אף שלח מכתב למפקד משטרת פתח תקווה, סנ"צ יניב פינקל ובו הוא מציין שהוא פונה אליו באשר להחלטת העירייה לגדר ולסגור את גינת השעשועים עקב הקמת מטרד ורעש מצד בני הנוער. הוא מציין שסגירת גינת השעשועים לא תפתור את המטרד, אלא תעביר את בני הנוער למקום אחר ומבקש ממפקד התחנה להעניק פתרון לנושא בהיבט האכיפתי ולמצות את הדין עם מפרי הסדר.

צפו בהפגנה:

צפו | החלו עבודות גידור נוספות בנווה גן. הוקמה קבוצת מחאה של תושבים 'מורידים את הגדרות'

יצוין כי ראש העירייה רמי גרינברג הגיב אתמול, לפני ההפגנה לטענות שעלו נגד גידור הגינה, וכתב: "הגידור בכדי לנעול בלילות בכדי למנוע התקהלות ורעש שמונע מתושבים לישון".
מלשכת דובר העירייה נמסר לגבי הטענות נגד הגידור: "בשל העובדה כי תושבים רבים סבלו מרעש בשעות הלילה ואיכות חייהם נפגעה קשות, במשך שנים עלו בקשות בכל רחבי העיר לגידור הגינות הציבוריות. בעבר הם היו נענים בכך שהדבר כרוך בעלויות תקציביות רבות ולכן אינו ישים וכן בתשובות לא ענייניות אחרות. התלונות הופנו מתושבים שהתקשו להרדם בלילות וחלקם אף הגיעו בתחנונים למקבלי ההחלטות בעבר שיפעלו לטובת הנושא. ראש העיר רמי גרינברג, עם כניסתו לתפקיד, פועל כדי לגדר גינות רבות ברחבי העיר ולהביא להפסקת סבלם המתמשך של התושבים הגרים בסמיכות אליהן. יצויין כי הגינות נסגרות רק בשעות הלילה המאוחרות ונפתחות בבוקר שלמחרת. כמו כן, יעילות הדבר הוכחה במניעת ונדליזם, אלימות, רעש ומפגעים נוספים. הצבת הגדרות משפרת פלאים את איכות חיי התושבים ורובם כמובן מברכים על כך".

תושבי שכונת נווה גן הפגינו נגד הצבת הגדרות בגינה


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. דורון

    רוב תושבי השכונה שהם רוב דומם מבוגרים יותר שלא ילכו להפגנות בגלל הקורונה תומך בראש העיר.
    אם תבדקו טוב תגלו שהרוב המתנגדים הם מפוזיציה פוליטית כל דבר שראש העיר עושה הם נגד.
    רמי כל השכונה אחריך

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר