אישה באזיקים אילוסטרציה צילום belchonock depositphotos.com
אישה באזיקים אילוסטרציה צילום belchonock depositphotos.com

חקירה מואצת: הוארך פעם נוספת מעצר הסייעת החשודה באלימות כלפי פעוטות

הסייעת נעצרה לראשונה ב-17.3. החקירה נפתחה בעקבות תלונה של הורים אשר בתם סירבה להיכנס לגן בבקרים

פורסם בתאריך: 28.3.22 18:31

בית המשפט האריך היום פעם נוספת את מעצרה של הסייעת בפתח תקוה, החשודה בתקיפת פעוטות בגן, זאת לבקשת המשטרה. שוטרי תחנת פתח תקוה ממשיכים בחקירה מואצת, בחשד לתקיפת קטינים חסרי ישע בגן בעיר על ידי סייעת, כשהבוקר הובאה לדיון נוסף בבית המשפט, בבקשה להאריך את מעצרה בהתאם לצורכי החקירה. מהמשטרה נמסר כי מדובר בחקירה מורכבת ורגישה המנוהלת באינטנסביות ובעדיפות עליונה. מעצרה של החשודה הוארך בתום הדיון עד תאריך 31.3.22.

תחילת הפרשה לפני קצת פחות משבועיים. ב-17.3 דיווחנו כי המשטרה עצרה סייעת בגן ילדים בפתח תקוה, בחשד להתעללות בפעוטות חסרי ישע ובתום חקירתה נכלאה. החקירה נפתחה שבוע לפני כן, עם קבלת תלונה מהורי פעוטה כבת שלוש, בדבר חשד לפגיעה בה בגן, זאת לאחר שהילדה סירבה להיכנס לגן בבקרים. המשטרה גבתה עדויות מההורים ותפסה אמצעי תיעוד אשר העלו בתום בחינה מקצועית ממצאים קשים המעלים חשד לקיומן של עבירות פגיעה בחסרי ישע כלפי מספר ילדים במועדים שונים.

מעצרה של הסייעת הוארך אז בפעם הראשונה, כאשר השופטת ציינה בהחלטתה: "עיון בתיק החקירה מלמד כי קיים חשד סביר לביצוע העבירות המיוחסות לחשודה. בדיון הציגה המשטרה לבימ"ש סרטונים, שיש בהם כדי לבסס את החשד הסביר בעוצמה המספיקה להארכת מעצר ראשונה". בפתח אותו דיון אמר נציג המשטרה: "מדובר במקרה חמור שבו, על פי החשד, החשודה שעבדה כסייעת בגן ילדים, פעלה באלימות כלפי ילדים קטנים. אנחנו קיבלנו צילומים מהגן. בשלב זה, נשמרו הקלטות לתקופת זמן של חודש ויומיים. בכל יום יש שמונה שעות צפייה. עד כה היחידה החוקרת ביצעה צפייה בתשעה ימים מלאים. עד כה החשודה נצפתה ב-14 אירועים שונים כלפי שבעה ילדים, כאשר היא דוחפת אותם למזרן בצורה אגרסיבית. יש מקרים שהיא מרימה ילד כאילו הוא בובה בידו וזורקת אותו על המזרן. יש אירוע אחד שרואים ילד רץ לכיוון שלה, היא נותנת לו מכה בפנים, ילד נופל, שוכב מספר דקות, והחשודה לא מתייחסת אליו. החשודה נחקרה והודתה בחשדות נגדה. לדבריה, היא עשתה את זה בהיסח הדעת. לא הייתה לה כוונה לפגוע בילדים".

 

 

 

עוד התברר מהדיון כי התלונה הוגשה בסוף חודש פברואר, כשב–4 במרץ הוציאה המשטרה צווים מבית המשפט לתפיסת הצילומים ובדיקתם. עו"ד אורי דרשן הכהן, המייצג את הסייעת, אמר אז בדיון: "אין פה בעיטות, מכות, צעקות. לחשודה יש רשימה של ברכות שמברכים אותה ההורים, וגם המנהלת. מדובר במעצר ראווה. זה לא המקרה הקלאסי של אלימות. שנה היא עובדת במקום הזה, ומעולם לא הייתה נגדה תלונה. יש הורים שעד היום איתה בקשר. אף ילד לא חזר עצוב או בוכה הביתה. יש אירוע. בואו נבחן. לקחת אישה כשהיא חולה, למחוק 12 שנים שלה, כשהיא עבדה מצוין בעבודה, למחוק לה את כל השנים, כאשר אין לה תלונות או קשר עם המשטרה, וזה האירוע הראשון שהיא נתקלה במשטרה אתו, למחוק הכול בהינף יד?".

כאמור מעצרה של הסייעת הוארך היום שוב.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר