גדית שמש פניזל
גדית שמש פניזל

להציל את חייה של גדית: אירועי התרמה יתקיימו בבתי ספר בפתח תקוה

שני אירועי התרמה יתקיימו בבתי ספר בהם לומדים בניה של גדית שמש פניזל, אירוע נוסף יתקיים בהיכל התרבות. היעד: גיוס מיליון שקלים, לטיפול בארצות הברית שעשוי להציל את חייה של גדית

פורסם בתאריך: 19.5.19 18:25

אנשים רבים נחשפו במלאבס לסיפורה של גדית שמש פניזל, אם לחמישה המתגוררת בנווה גן, שלפני כשנה וחצי התגלה אצלה סרטן שד גרורתי המסכן את חייה. מספר אנשים נרתמו לארגן אירועי התרמה על מנת לעזור לגייס כמיליון שקלים, הסכום הדרוש לטיפול ניסיוני בארצות הברית, שעשוי להציל את חייה של גדית.
ביום שישי הקרוב, ה-24.5, החל מהשעה 11:30, יוצבו ברחבת בית הספר עוזי חיטמן בשכונת נווה גן, בו לומד בנה של גדית, דוכני מכירה לילדים ולהורים ובהם יימכרו ארטיקים, פיצות, חלות, משחקים, נעלי נשים, עציצים, ספרים ועוד דוכנים מפתיעים אחרים, הכל כתרומה כספית להצלתה. בשעה 12:30 תערך הגרלה נושאת פרסים וכל כרטיס ימכר בסכום סימלי של 10 שקלים. וועד ההורים בבית הספר מציין שראש העיר רמי גרינברג נרתם ומסייע בגיוס ותפעול האירוע.
גם בחטיבת יצחק שמיר, שם לומד בנה הגדול של גדית, נרתמו ויקיימו אירוע התרמה ביום ראשון ה-2.6. הערב יתקיים באמפי גולדה ובו ישתתפו אמנים שיופיעו בהתנדבות. את האירוע ינחה אלעד זוהר. ברחבת האמפי יתקיים שוק למכירת מוצרים שונים אותם התנדבו למכור אנשים רבים, עיריית פתח תקווה ומינהל החינוך תרמו לטובת האירוע את האמפי, התאורה וההגברה. רשימת האמנים תפורסם בהמשך.

צפו בגדית מספרת על מצבה (וידיאו) 

אירוע שלישי מארגנת דקלה יעקב, הבעלים של הברקוד בפתח תקווה ותושבת שכונת נווה גן בתמיכת ראש העיר רמי גרינברג. האירוע יתקיים ביום רביעי ה-19.6 בהיכל התרבות עם מיטב האמנים. בימים אלה נסגרת רשימת האמנים, פרטים נוספים בהמשך.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר