נתנאל נגר. צילום אילן חתוכה
נתנאל נגר. צילום אילן חתוכה

אבל כבד: הלך לעולמו הזמר נתנאל נגר

נגר, שהיה ממובילי הז'אנר הים תיכוני ושירו 'ילדה של אב' הפך ללהיט ענק, נאבק במחלה קשה ובחודש האחרון מצבו התדרדר. ליאור פרחי: ,חבל לי שהוא לא הספיק להרגיש את האהבה הגדולה שהייתה כלפיו"

פורסם בתאריך: 13.4.20 23:35

אבל כבד: הזמר נתנאל (נתי) נגר מראש העין, הלך לעולמו. נגר, בן 51, מי שנשחב לאחד ממובילי הז'אנר הים תיכוני בשנות השמונים והתשעים, נפטר הערב לאחר מאבק ממושך במחלת הסרטן. הוא הותיר אחריו את מירב אשתו וארבעה ילדים. נגר מוכר בעיקר בזכות להיטו, ‘ילדה של אב’. לפני כחודשיים וחצי התקיים ערב מחווה לכבודו בהשתתפות יואב יצחק, בועז שרעבי ואמנים נוספים. בראיונותיו האחרונים הפגין נתנאל אופטימיות והאמין כי ינצח את המחלה. מותו הכה בתדהמה את עולם המוזיקה ואומנים מוכרים. ‘’הוא לא הספיק להרגיש את האהבה של הקהל”, ספדו לו חברים.

הזמר יואב יצחק כתב:

הלב כואב ומסרב להאמין !
לא אשכח אותך אחי היקר ,
נתנאל נגר ברוך דיין האמת .

כנסו כאן לראיון אופטימי שהעניק נגר למלאבס 

נגר נולד וגדל בכפר סבא. "כשאני התחלתי את הקריירה שלי והוא היה כבר זמר מוכר מאוד’’, מספר הזמר ליאור פרחי. "אח שלי זבולון גר בכפר סבא והוא הכיר את המשפחה ואת נתי והוא גם זה שהכיר לי אותו. זה היה מסוג ההכרויות שאתה מיד יודע שזה לשנים, זה המשפחה שלך וזה היה ממש ככה. נתי היה חבר טוב טוב שלי וכל פעם שלמישהו היה רע היינו מתקשרים להצחיק אחד את השני. הוא היה מספר לי בדיחות בתימנית בטלפון ויש בינינו את ההומור הזה של להצחיק את הזקנים התימנים עם המבטא וזה היה קטע שלי ושלו.
ידעתי שנתי חולה, כולם ידעו. הייתי גם בהופעות שלו והשתתפתי גם בערב התרמה שעשו לו לפני חודשיים בערך. אני הייתי בטוח שהוא ינצח את המחלה והייתי בטוח שהוא יעבור את זה ורק בתקופה האחרונה שהוא כבר לא זכר דברים ולא זיהה דברים הבנתי שזה לא יעבור. דיברתי עם אשתו מירב, אני בקשר איתה. לפני כחודש במוצאי שבת הוא כבר טס לניסיון האחרון בארצות הברית. כשהם היו שם התקשרתי אל מירב לשאול מה קורה ואיך זה מתקדם, היא עדכנה אותי שכבר אין טעם והם חוזרים הביתה. זה היה לפני חודש ומאז הוא היה בבית, התדרדר בשקט ולאט למצב הזה עד מוות. ממש הרגשתי שאוהבים אותו וחבל לי שהוא לא הספיק להרגיש את האהבה הזו ולא נהנה מזה".
את הבשורה על מותו של נתי נגר קיבל גם הזמר ניסים גרמה, מראש העין, בהלם מוחלט. "אני לא מאמין", אמר גרמה, "אני מכיר אותו שנים עוד מתחילת דרכו ועזרתי לו המון. ‘ילדה של אב’ היה להיט שחרשתי אותו בתכנית שלי, כי זיהיתי שיש פה להיט. הייתי בקשר טוב איתו וידעתי שהוא חולה. זה עצוב מאוד".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

6 תגובות
  1. טוני נגר

    יאלהה איזה כואב הלב הכרתי אותו בנאדם מדהים בחור ענב צנוע גבר גבר חבללל

  2. דורית

    יהי זכרו ברוך! היה זמר משכמו ומעלה, תמיד היה מחוייך ויחסר לשמוע את קולו.

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר