הקניון הגדול צילום רמי לוי

הקניון הגדול ייפתח עם עמדה לחיסונים מפני קורונה

בעמדה יינתנו חיסונים של המנה הראשונה לחברי כל קופות החולים. הקניון ייפתח תחת מגבלות התו הסגול

פורסם בתאריך: 20.2.21 17:09

ועדת השרים למאבק בקורונה אישרה לפתוח החל מיום ראשון את המסחר, ובתוך כך גם את תחת מגבלות מחמירות של התו הסגול. בקבוצת קניוני עופר הודיעו כי יפתחו את הקניון הגדול וקניון סירקין לאורך כל ימות השבוע. בכניסה לקניונים ימדדו חום, הכניסה תהיה בעטיית מסיכה ובהקפדה על שמירת מרחק בין אדם לאדם. כל  החנויות יפעלו ומתחם ההסעדה יפעל בטייק אווי.
לצד הפתיחה הקניון הגדול יוצא בשיתוף פעולה עם מד"א ועיריית פתח תקוה לעידוד חיסוני קורונה בקרב האוכלוסייה. במסגרת שיתוף הפעולה תוצב  בקניון עמדת מד"א שתבצע חיסוני קורונה (ראשונים בלבד) לכלל אוכלוסיית המבוטחים בכל קופות החולים. כל מי שיתחסן בעמדת מד"א בעופר הקניון הגדול יקבל קופון בלעדי באפליקציית "מיי עופר" ויוכל ליהנות מקפה ומאפה מתנה ב"מאפה נאמן", בקניון. הניידת של מד"א תמוקם ברחבת המזון המהיר בקומה האמצעית, ביום ראשון (21.2) בין השעות 11:00-20:00. מומלץ לתאם תור מראש בטלפון 3101* החל מהיום, יום חמישי.

קיראו גם:

צפו: הקניון הגדול נפתח הבוקר, שוטרים חילקו אזהרות

ראש העירייה רמי גרינברג אמר: "תושבי העיר פתח תקוה מתחסנים כדי שנוכל כולנו לחזור לשגרת החיים. תושבי העיר רוצים לחזור למסגרות התעסוקה והילדים רוצים לחזור למסגרות הלימוד ורק אחוזי תחלואה נמוכים ואחוזי התחסנות גבוהים יכולים לאפשר זאת. אני קורא לציבור כולו לבוא ולהתחסן, מומחים ורופאים טוענים כי זוהי דרך היחידה למגר את המגיפה ולחזור לשגרת החיים. אני מודה למד"א ולעופר הקניון הגדול על שיתוף הפעולה וההתגייסות לנושא".
נעמי סימן טוב, מנכ"לית עופר הקניון הגדול, מסרה: "קניוני עופר והקניון הגדול ממשיכים לדאוג לבריאות הציבור ומעודדים להתחסן במטרה לעצור את התפשטות הנגיף ולחזור לשגרה. כמו כן, נמשיך להקפיד על קוצו של יוד בכל הקשור להנחיות התו הסגול".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר