רמי גרינברג. צילום: זאב שטרן
רמי גרינברג. צילום: זאב שטרן

קרוב ל-200 ראשי רשויות קראו להפסקת השיח האלים. מדוע גרינברג לא חתם על הקריאה?

על רקע הביקורת הקשה על קריאתו להפגין מול בית חבר הכנסת ניר אורבך, היעדר חתימתו על המסמך צורם עוד יותר. אורי אהד: "זו הדמות שהתושבים רוצים שתייצג אותם?". ומה אומרים בעירייה?

פורסם בתאריך: 9.6.21 11:06

169 ראשי רשויות חתמו השבוע על מסמך להפסקתו המיידית של השיח האלים והמסית ברשת ובכלל, אך דווקא חתימתו של ראש עיריית פתח תקווה נעדרת ממנו. בתחילת השבוע (שני) הוציא ומרכז השלטון המקומי ופורום ה-15 מסמך רשמי הקורא להפסקת השיח האלים והמסית ברשתות החברתיות ובכלל. על המסמך חתומים 169 ראשי רשויות ומועצות מקומיות מצפון עד דרום, יהודים וערבים, דתיים וחילונים מכל הקשת הפוליטית. אלא שדווקא חתימתו של ראש עיריית פתח תקווה, רמי גרינברג, אחת הערים הגדולות בארץ וחברה בפורום ה-15, נעדרת במפתיע.

בין היתר נכתב במסמך: "כבר זמן מה אנחנו עדים לשיח מתלהט, אלים ומסית ברשתות החברתיות ומחוצה לה. ההתראה האחרונה של ראש השב"כ, כי השיח עלול להגיע לפגיעה בנפש, היא תמרור אזהרה לכולנו. זו קריאת השכמה דחופה להפסיק מיד את ההסתה ולעצור את כדור האש הזה שיצא כבר מזמן משליטה". עוד נכתב כי " … אנחנו ראשי הרשויות מכל רחבי המדינה, המייצגים את כל הקשת הפוליטית והחברתית קוראים היום ביחד: להפסיק לאלתר את ההסתה!".

המסמך המדובר צילום מרכז השלטון המקומי

קיראו גם:

קדושים פרסם פוסט על ההפגנות מול בית שכנו, ח"כ אורבך. גרינברג הוציא אותו מקבוצת הוואטסאפ

ביקורת גדולה על הקריאה של גרינברג להפגין מול בית ח"כ אורבך | "זה כמו אחרון חמומי המוח"

על רקע הביקורת הגדולה שעוררה קריאתו של גרינברג להפגין מול ביתו של ח"כ ניר אורבך בעיר, היעדר החתימה שלו מהמסמך צורם עוד יותר. יו"ר האופוזיציה אורי אהד אמר: "ראש עיר הוא לא רק כיכרות וכבישים אשר ממילא משולמים מכספי התושבים והם חלק משגרת העבודה השוטפת. ראש עיר הוא קודם כל דוגמא אישית לחינוך, לסובלנות וכבוד הדדי. שוב הוכיח גרינברג כי בריונות וכוחנות מובילים אותו ומכתיבים את התנהלותו. אין לכך שום קשר לימין או שמאל שהרי גם ראשי מועצות מיו"ש חתמו על המכתב". אהד הוסיף ואמר כי "תושבי פתח תקוה יצטרכו להחליט בעוד שנתיים האם זו הדמות אשר הם רוצים שתייצג אותם".

מהעירייה נמסר: "ראש העיר לא נתקל בפניה כלשהי המבקשת ממנו להצטרף ובמידה והייתה מתקבלת פניה כזו הוא כמובן היה מצטרף. מיותר לציין שראש העיר מתנגד לשיח אלים והתבטא מספר פעמים כנגד התופעה בעבר".

ממרכז השלטון המקומי נמסר: "נמסרה פנייה מסודרת לכלל לשכות הרשויות".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. אתי

    איפה הייתם כשהייתה הסטה במשך שנתיים לראש הממשלה ומשפחתו. אתם כולכם צבועים.וצבועים . רוצים להפיל גם את ראש העיר. אין מצב.

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר