גדית ז"ל ורפי פניזל ביום חתונתם, צילום באדיבות רפי פניזל
גדית ז"ל ורפי פניזל ביום חתונתם, צילום באדיבות רפי פניזל

רפי פניז'ל: "גדית הייתה לביאה אמיתית, מודל להערצה"

רבים ליוו את מאבקה של גדית פניזל שמש במחלת הסרטן, עד אשר המחלה הכריעה אותה כשהמתינה לתרופה חדשה. "גדית שלחה מסר לנשים חולות שתמיד יש מה לעשות ואסור לאבד תקווה", אומר הבעל רפי

פורסם בתאריך: 10.7.22 14:54

ביום שני שעבר, הובאה למנוחות גדית שמש פניזל שנפטרה ברביעי האחרון לאחר מאבק ממושך במחלת הסרטן. היא הותירה אחריה בעל, רפי, וחמישה ילדים. סיפורה ומאבקה של גדית משכונת נווה גן, נגעו ברבים בשנים האחרונות. המאבק שלה במחלה האלימה נגע בלבבות של רבים בעיר ובכלל, שהתגייסו לסייע במימון הטיפולים הרפואיים שעברה, שעלותם נאמדת במאות אלפי דולרים. המשפחה עברה לחיות בארצות הברית לצורך הטיפולים המיוחדים שעברה גדית.

בתקופה הלא פשוטה שעברה המשפחה כולה, בריאותה של גדית חוותה עליות ומורדות. בתקופה האחרונה, חלה הדרדרות במצבה של גדית ולמרבה הצער, היא נפטרה בזמן שהמתינה לקבלת תרופה חדשה. במונולוג כואב מספר הבעל רפי על מה שקרה ועל האישה שכל כך אהב והעריץ.

כואב הלב: גדית הלכה לעולמה לאחר מאבק ממושך בסרטן, חמישה ילדים נותרו ללא אמא

"בשבועות האחרונים המתנו לתרופה חדשה שיצאה בארצות הברית ורצינו לנסות אותה, אבל הטיפולים הקונבנציונאליים שהיא עברה היו מאוד קשים והחלישו את הגוף, עד שבסוף הגוף הוכרע מרוב הטיפולים", מתאר רפי את מה שקרה בשבועות האחרונים. "היא הייתה בטיפולים ממש עד הרגע האחרון. אנחנו לא ויתרנו וכל פעם מצאנו עוד משהו ועוד משהו, תמיד יש משהו שאפשר לעשות. ובאמת מצאנו תרופה חדשה ולא הספקנו לנסות אותה".

גדית שמש פניזל ז"ל, צילום מהפייסבוק

גדית שמש פניז'ל ז"ל, צילום מהפייסבוק

רפי ממשיך ומתאר: "למרות כל הקשיים, הנפשיים והפיזיים שגדית חוותה, היא נשארה מלאת תקווה עד הרגעים האחרונים. היא שלחה סוג של מסר לנשים החולות שתמיד יש מה לעשות ואסור לאבד תקווה. היא נלחמה גם בשבועות האחרונים, למרות שהגוף שלה היה מאוד חלש. שאלתי אותה אם היא רוצה להמשיך בטיפולים למרות החולשה והיא אמרה שכן. היא הייתה לוחמת אמיתית, לביאה אמיתית באמת מודל להערצה. בכל הקהילות שהיינו בהן אמרו שלא ראו אישה כמוה". היא דיברה תמיד על הרצון שלה להתמיד ולנסות טיפולים על מנת להמשיך להיות עם חמשת ילדינו ולראות אותם גדלים".

 

 

 

רפי מציין: "גדית ואני מצאנו כי קיימות עוד דרכים לנסות להילחם בסרטן בנוסף לטיפולים המוצעים כיום. בנוסף לטיפולים האונקולוגיים הרגילים הקיימים יש הרבה מאוד דברים שאפשר לעשות, כמו שמצאו תרופה לאיידס אני מאמין שאפשר למצוא תרופה לסרטן … כפי שגדית ואני ראינו, תמיד יש מה לעשות. גדית הייתה מספיק נבונה וחכמה לנסות כל דרך אפשרית על מנת לשרוד יותר זמן עבור ילדיה ובכך היוותה השראה לנשים רבות אחרות".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. לחלי

    כמה עצוב רק שהילדים יפרחו והבעל יהיה חזק. עדיף אפילו שזה לא הזמן שימצא אשה טובה שתהניס אור נוסף.הביתה. כמובן זכרה של גדית ישאר לעד

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר