צילום אילוסטרציה אייל טואג
צילום אילוסטרציה לגן המצולם אין קשר לכתבה אייל טואג

בלאגן: שביתה איטלקית של גננות שעשרות מהן הודיעו הבוקר שהן חולות

אתמול הפגינו הגננות במחאה על המצב בגנים, זאת לאחר שראש העירייה הודיע ובצדק כי צוות הגן העירוני שנקט באלימות מילולית מזעזעת כלפי ילדים יוחלף. היום קיבלו מאות הורים הודעה כי הגננת חולה

פורסם בתאריך: 24.2.20 08:43

שביתה איטלקית? הורים מעשרות גנים בעיר, קיבלו הבוקר (ראשון) הודעה מהגננת שלהם שהיא חולה ולא תגיע לגן. לטענת ההורים, הגננות עושות 'שביתה איטלקית' וזאת בהמשך להפגנת המחאה שקיימו אתמול אתמול מול בניין העירייה ובה דרשו הגננות מראש העירייה להקשיב גם להן. הרקע הוא חשיפה על אלימות מילולית חמורה בגן עירוני, בעקבותיה הודיע ראש העירייה ובצדק כי כי צוות הגן יוחלף.

כנסו כאן לקרוא על חשיפת ההתנהגות החמורה בגן עירוני

כנסו כאן לצפות בהפגנה אתמול

"אנחנו כועסים", אומרת אמא מגן באם המושבות, "יש לנו מסיבה של יום המשפחה בגן, הגננת הודיעה שהיא תגיע למסיבה ולאחר מכן היא הולכת. היא הודיעה שזה הוראה מלמעלה וידיה כבולות". אמא אחרת מוסיפה: "אנחנו רותחים, הילדים נמצאים בגינה ואנחנו לא יודעים מה לעשות איתם ולא יכולים ללכת לעבודה".

עדכון: העירייה חוששת משביתה איטלקית נוספת, ביקשה צו מניעה (כנסו כאן לקרוא)

תלונות מגיעות גם מגנים בשכונת עין גנים: "הגענו לגן והגננת לא נמצאת, רק שתי הסייעות, הן אמרו שהגננת הודיעה שהיא חולה ולא תגיע. הבנתי שזה בכל העיר והן החליטו להיות חולות על חשבון הילדים". גם בנווה גן קיבלו הבוקר ההורים הודעה ובה כתבה להם הגננת: "לאור מצב בריאותי, נגיע לפעילות לבית הספר, לאחר מכן אם לא תמצא מחליפה תצטרכו לאסוף את הילדים". אחת האימהות מציינת: "ההורים בעיקר בהלם, אמור להיות להן אכפת מהילדים ולצערי זה לא כך" .
ועד ההורים העירוני, בראשות היו"רית אנה נבות ויו"ר ועד הורי הגנים לירון חביב, פרסם הבוקר הודעה בקבוצת הנהגת ההורים ובה נכתב: "האם זה מקרי. בוקר אחד עיר ענקית והמון גננות חולות. פגיעה ישירה בילדים. בבקשה לכתוב שם גן שאין בו הבוקר גננת, ו/או סייעות, הכל מועבר ישירות לראש העיר רמי גרינברג שנמצא באגף גני הילדים אישית ומטפל. גננות מוחות על הרחקת צוות חינוכי שהתעלל בילדים. זה רק מעצים את החשיבות שלנו ההורים להיות עם האצבע על הדופק ולבדוק מה קורה בגן. נכון שצריך לשפר את תנאי העסקת הגננות והסייעות, לא פחות חשוב לדאוג למוגנות הילדים שלנו שנמצאים בגן.
ראש העירייה רמי גרינברג העלה הבוקר פוסט ובו הוא כתב שהוא נמצא באגף גני הילדים במחלקת כוח האדם והם נותנים מענה לכל הגנים בעיר. "נותנים את השרות הטוב ביותר לילדי העיר, משקיעים בגנים, משקיעים בצוותי החינוך ובפרט בגננות והסייעות ולא מתפשרים על איכות החינוך של ילדי העיר".

יו"ר הנהגת ההורים העירונית, אנה נבות, אמרה: "אנו קוראים לכל הגננות לחזור לעבודה. ההורים שותפים של הצוותים החינוכים בגנים והענשת ההורים דרך הילדים אינה הדרך. מי שמעז לחבר בין תנאי העסקה לנתינת לגטימציה להתעללות ואלימות מילולית לא צריך להיות במערכת החינוך שלנו. ראש העיר פעל נכון ואנו מצפים שכך יפעל גם בפעמים הבאות. במקום שיש ספק לפגיעה בילדים קודם כל מרחיקים, קודם כל מגינים על ילדים.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

6 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    כלכלת הסתדרות במיטבה, ככה זה כשועדים מחזיקים את כולנו בביצים.

  2. שם

    אתמול הפגינו הגננות במחאה על המצב בגנים, זאת לאחר שראש העירייה הודיע ובצדק כי צוות הגן העירוני שנקט באלימות מילולית מזעזעת כלפי ילדים יוחלף

    ובצדק???
    אין טעם להמשיך לקרוא כתבה עם הטעיה ברורה
    טוב שאין לך סמכות לשפוט אנשים ללא דין
    ממליץ לפטר את הכתב הלא עיתונאי ובצדק

  3. אחת שמצדיקה אותן

    מצויין אחלה רעיון הגיע הזמן שההורים יעריכו את עבודתן המסורה של הגננות. בעוד שנתיים גג לא תיהיה גננת אחת במערכת אז תתחילו להתרגל לגדל את הילדים שלכם ולא לחפש מי שיגדל לכם אותם.
    אישה אחת שקוראים לה גננת אמורה להשתלט על 35 ילדים שחלקם ילדים קשים מאד שמכים את הילדים האחרים והצוות מקללים וזורקים כסאות אבל האישה האחת המסכנה הזאת ששומרת עליהם צריכה לשתוק ולתת להם לעשות כל העולה על רוחם רק כדי שלא ישמעו אותה מעירה לילד בהקלטה.
    נמאס לגננות להיות בחדר האח הגדול במשך שנים ולא לקבל את הערכה המינמלית מההורים.
    אני לא חוששבת שצעקות זה הפיתרון ולא מצידקה חלילה את הדרך בה הגננת פעלה אבל הורים חייבים להבין שאם הם לא יתנו לאנשי החינוך לחנך הדור הבא יהיה דור מופרע ללא מעצורים ואנחנו ההורים נצטרך להתמודד עם עתידם

  4. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    חוצפה של ההורים הגננות לא שק חבטות שלכם תתחילו להעריך ולחנך את הילדים אחרת באמת תצטרכו לשמור על הילדים שלכם בעצמכם

  5. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    אי אפשר לצפות לשום דבר מאנשים שמקבלים שכר מינימום בשביל עבודה במקסימום יכולת

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר