אמיר פוני- בית ספר יד לבנים פתח תקוה.

העירייה דחתה בשנה את סגירת שכבת א' בבית ספר יד לבנים

לאחר שלושה שבועות סוערים הודיעה העירייה כי בשנת הלימודים הקרובה תיפתח בבית הספר כיתת א' אחת

פורסם בתאריך: 11.4.21 14:54

אחרי שבועות סוערים של הפגנות, פגישות, מכתבים ועצומות, הודיע ראש העירייה רמי גרינברג שבשנת הלימודים הקרובה, תיפתח כיתה א' אחת בבית הספר יד לבנים. זאת לאחר שלפני כשלושה שבועות הודיעה העירייה כי בשנת הלימודים תשפ"ב לא יפתחו כיתות א' בבית הספר, מאחר ובשנים האחרונות נרשמה מגמת ירידה ברישום לבית הספר. בהודעה הראשונה ציינה העירייה שתלמידים שכבר נרשמו, יבצעו רישום מחדש ולמבנה בית הספר ייכנסו בהמשך כיתות א'- ג' של בית האנתרופוסופי שפועל כיום באם המושבות.

השבוע כאמור, לאחר לחץ מצד ההורים והסתדרות המורים, ולאחר שבמשרד החינוך אמרו כי ההודעה המקורית לא תואמה עימם, הודיעה העירייה על שינוי בהחלטה. על פי ההודעה, מדובר בדחייה של המהלך ולא בביטולו, ובעירייה הסבירו כי הההחלטה שונתה מתוך התחשבות ברצון ההורים והתלמידים. העירייה הודיעה גם התהליך עם משרד החינוך וקהילת בית הספר יימשך כדי להגיע להחלטות לשנת הלימודים תשפ"ג.

זו ההודעה המלאה של העירייה: "בשנים האחרונות נרשמה מגמת ירידה ברישום לבית הספר יד לבנים עד לכדי מצב שבשנה הקרובה צפויה לפעול בבית הספר כיתה א' אחת. כאמור, מדובר במצב שהוא אינו אופטימלי עבור התלמידים. כמו כן, יודגש כי קיים קיטון במספר התלמידים גם בשאר בתי הספר היסודיים באזור. לאור כך, ראש העיר רמי גרינברג וגורמי המקצוע ברשות פעלו כדי להוציא לפועל שינוי במערך החינוך האזורי אשר, בין היתר, יחזק את המענה הפדגוגי והמקצועי שניתן לתלמידים. בהמשך לבקשת צוותי ההוראה והורי בית הספר יד לבנים לבצע הליך הדרגתי בשינוי המתוכנן, ראש העיר נענה לבקשתם והחליט לאפשר בשנה הקרובה תשפ"ב את פתיחת כיתה א' למעוניינים. במקביל  יימשך התהליך עם משרד החינוך וקהילת בית הספר כדי להגיע להחלטות לשנת הלימודים – תשפ"ג  והפעם ההחלטה תתקבל בזמן מוקדם ככל שאפשר בכדי לאפשר תהליך התארגנות ארוך יותר. כל זאת מתוך ראיה של טובת התלמידים וקהילת בית הספר בלבד".

במשרד החינוך מבהירים כי "לא התקבלה החלטה באשר לנחיצות סגירת בית הספר יד לבנים. בית הספר לא נסגר והוא יפעל במתכונת רגילה בשנת הלימודים תשפ"ב וכל תלמיד שנרשם בהתאם לאיזור הרישום יוכל ללמוד בו. בשיח משותף עם עיריית פתח תקוה תיבחן סוגיית הרישום והשיבוץ בהסתמך על נתוני העיר וכל החלטה לקראת תשע"ג תתקבל בהתאם".

יו"ר ועד ההורים של בית הספר, שלומית פרויליך מסרה: "זו ההחלטה הכי נכונה של עיריית פתח תקוה, החלטה שממנה ניתן להבין שחד משמעית לא עושים שינויים בחייהם של ילדים במחטף וכי הנפשות הרגישות של ילדינו הן מעל הכל. הוכחנו שאנו קהילה נחושה ומגובשת. בית חינוך יד לבנים ישאר פתוח ואנו ההורים מאמינים שנצליח ונוכיח כי הוא צריך להשאר פתוח, חי ובועט לעוד הרבה שנים. יש לנו ההורים כל מיני רעיונות ואנו ומאמינים שנצליח ליישם אותם".

קיראו כתבות קודמות בנושא:

"לא נוותר": כ-200 הורים ותלמידים הפגינו נגד סגירת בית ספר יד לבנים | צפו

סערת יד לבנים: בן דוד מאיימת בנקיטת אמצעים משפטיים נגד העירייה

ההורים מאוכזבים וכועסים: העירייה פועלת לסגירת בית ספר יד לבנים


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר